صفحه اصلی > کاشت مو : قیمت و هزینه کاشت مو در تهران سال 1402

قیمت و هزینه کاشت مو در تهران سال 1402

کاشت مو
4.7
(549)
4.7
(549)

کاشتن مو روشی است که بسیاری از زنان و مردان از آن استفاده می‌کنند تا طاسی و یا ضعف قسمت‌های مختلف سر را ترمیم کنند. در این میان اولین سوالاتی که حتما در ذهن افراد شکل می‌گیرد با هزینه کاشت مو همراه خواهند بود. با ما همراه باشید تا عوامل مهم و تاثیرگذار بر این تعرفه را بررسی کنیم.

عوامل مهم در کاشت مو موفق

قیمت کاشت مو در تهران بسته به نوع کاشتی که انجام داده‌اید، متفاوت خواهد بود. گاهی می‌توانید کاشت مو اقساطی در تهران را نیز درخواست کنید؛ اما به طور کلی، اعلام یک هزینه واحد برای این مسئله کمی دشوار است. زیرا تعیین میزان هزینه کاشت علاوه بر نوع عمل، به متغییرهای مختلف دیگر هم وابسته است. 

انتخاب بهترین کلینیک ترمیم مو

در مقایسه با سایر گزینه‌های ترمیم مو، مانند خرید محصولات ترمیمی بدون نسخه، کاشتن مو بسیار موفق‌تر عمل کرده است. با این حال، عوامل متعددی وجود دارد که بر میزان موفقیت کاشت شما تأثیر دارد. 

جالب است بدانید که در صورت موفقیت، بین 10 تا 80 درصد موهای کاشته شده در عرض 3 تا 4 ماه به طور کامل رشد می‌کنند. در این میان انتخاب یک کلینیک با کیفیت عامل مهمی در این موفقیت است. همچنین نتیجه به دست آمده به نوع عمل و میزان ریزش مو هم بستگی دارد. 

جراحان و تکنسین باتجربه | هزینه کاشت مو

قطعا نمی‌خواهید کاشت خود را به دست مشاوران و پزشکان کم تجربه بسپارید. سطح بالایی از تجربه برای ارائه درمان‌های مؤثر و ادامه پروسه آموزش و قابلیت‌های آن‌ها برای هر پزشک و تکنسینی مهم است.

به هر حال، رویه‌ها و پیشرفت‌های جدید دائما در حال به روزرسانی هستند. همچنین در زمان پرداخت هزینه کاشت مو باید مطمئن شوید متخصصانی که با آنها سروکار دارید تجربه کافی در این زمینه را دارند و تعداد کاشت‌های موفق آنها بسیار باشد و نمونه‌های قبل و بعد کاشت زیادی هم در اختیار شما بگذارند.

کاشت مو به روش fit

روش کاشت مو

در مورد این مبحث در قسمت بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد؛ اما مهم است که بدانید هزینه کاشت مو در تهران و دیگر شهرهای ایران با این مسئله بی‌ارتباط نیست. مجموعه‎‌های زیبایی از روش کاشت مو مختلف بهره می‌گیرند که هزینه هر روش متناسب با آن مشخص می‌گردد. پزشک متخصص بر اساس ساختار گرفتی موهای شما روش مناسب را به شما توصیه می‌نماید.

مشاوره

با دریافت یک مشاوره کاربردی می‌توانید علاوه بر بالا بردن میزان موفقیت عمل خود به طور کامل از قیمت کاشت مو در تهران آگاه شوید. مشاوره برای هر نمونه ریزش مو متفاوت است. ضمنا جلسه مشاوره رایگان است که معین می‌کند کاشت به چه روشی برای شما بهترین روش است.

در این پزشک متخصص جلسه نوع ریزش موی شما و همچنین بانک مو را ارزیابی کرده و سپس همه گزینه‌هایی موجود را به شما ارائه می‌دهد. همچنین توصیه خواهند کرد که کدام یک از روش‌های کاشت مو برای شما مناسب است. 

لازم است در مورد نتایج احتمالی، روند بهبودی و مدت زمانی که این عمل طول می‌کشد هم سوالاتی بپرسید. در نتیجه همه این اطلاعات ضروری را به همراه کاشت مو اقساطی در تهران یا روش‌های دیگر پرداخت را از مشاور خود سئوال کنید. 

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف چقدر است ؟

هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف به شدت متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند قیمت ارز، هزینه زندگی، تکنولوژی مورد استفاده، تعداد جلسات لازم برای کاشت و مراحل مراقبت بعد از کاشت بستگی دارد. با این حال در زیر به طور خلاصه هزینه کاشت مو در چند کشور مختلف را می‌توانید بخوانید:

آمریکا: هزینه کاشت مو در آمریکا می‌تواند بین 4,000 تا 15,000 دلار باشد.

انگلیس: هزینه کاشت مو در انگلیس حدود 3,000 تا 10,000 پوند است.

کانادا: هزینه کاشت مو در کانادا حدود 5,000 تا 15,000 دلار است.

استرالیا: هزینه کاشت مو در استرالیا حدود 4,000 تا 20,000 دلار است.

ترکیه: ترکیه به یکی از مقاصد محبوب برای کاشت مو تبدیل شده است. هزینه کاشت مو در ترکیه حدود 2,000 تا 5,000 دلار است.

ایران: هزینه کاشت مو در ایران به دلیل تنوع بین مراکز کاشت و نوع فن آوری‌های مورد استفاده، بین 10 تا 20 میلیون تومان متفاوت است.

لازم به ذکر است که این ارقام تخمینی هستند و هزینه کاشت مو ممکن است با توجه به عوامل مختلف متفاوت باشد. همچنین، باید به یاد داشت که هزینه کاشت مو تنها یک عامل در نظر گرفتن یک مرکز کاشت مو نیست و بهتر است کیفیت کار و سابقه مرکز نیز در نظر گرفته شود.

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید

تماس باما
شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)
Hidden
Hidden
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

هزینه کاشت مو در ایران چقدر است؟

هزینه کاشت مو در ایران به دلیل متغیر بودن عوامل مختلفی مانند میزان رشد مو، تعداد واحدهای مو زدایی، متد و تکنیک کار و مواردی از این قبیل، به شدت متفاوت است و برای هر شخص یا مرکز کاشت مو ممکن است متفاوت باشد.

بطور کلی، هزینه کاشت مو در ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان، به دلیل قیمت پایین‌تر مواد اولیه و همچنین قیمت پایین‌تر نیروی کار معمولاً کمتر است. با این حال، برای اطلاع دقیق‌تر ، بهتر است با ما در ارتباط باشید و با توجه به نیازهای خود، از هزینه کاشت مو خود مطلع گردید.

هزینه کاشت مو در کلینیک دکتر جلالیان

به طور کلی، هزینه کاشت مو در کلینیک دکتر جلالیان نیز مانند سایر کلینیک های کاشت مو در ایران، بسته به تعداد گرفت مورد نیاز بیمار و متد کاری که در آن کلینیک به کار گرفته می شود، متفاوت است. همچنین، نکته ای که باید به آن توجه کرد، این است که هزینه کاشت مو در کلینیک دکتر جلالیان، ممکن است برای هر شخص متفاوت باشد، زیرا این هزینه بسته به نیازهای هر بیمار و وضعیت موی او، تعیین می شود.

پیشنهاد ما این است که با مشاوران ما تماس بگیرید در این خصوص اطلاعات دقیق را دریافت کنید . ضمنا کلینیک دکتر جلالیان به مناسبت‌های مختلف تخفیف و آفرهای مناسبی دارد که با دنبال کردن سایت و پیج اینستاگرام ما می‌توانید هم نمونه کاشت‌ها و هم از آفرها مطلع شوید.

صرف هزینه برای کاشت مو طبیعی می‌تواند علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا برای فرد، اعتماد به نفس او را نیز بالا ببرد. در اصل با در نظر گرفتن این هزینه، طاسی یا کم‌پشتی که برای مدت طولانی شما را آزار می‌داد و ممکن بود مانع از معاشرت شما با دیگران شود، از بین خواهد رفت. اکنون می‌توانید پس از کاشت مو بدون دوره نقاهت به راحتی با افراد تعامل داشته باشید.

نتیجه کلام

با توجه به برآورد قیمت و راه حل‌هایی مانند پرداخت قسطی هزینه کاشت مو، دیگر مسئله مالی نمی‌تواند آن‌قدر بحرانی باشد که شما میل به انجام کاشت را فراموش کنید. بد نیست بدانید جایگزین‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به جای کاشت به سراغ آنها بروید، اما هیچ کدام به اندازه این روش میزان موفقیت لازم را ندارند. 

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

مشاوره رایگان

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

خوش آمدید !

اگر علاقه‌ مند هستید از جشنواره ها و تخفیفات کلینیک زیبایی دکتر جلالیان مطلع بشید، لطفا ایمیل خود را وارد کنید.​