صفحه اصلی > کاشت ریش : کاشت ریش و سیبیل | مزایا و هزینه

کاشت ریش و سیبیل | مزایا و هزینه

کاشت ریش
4.8
(289)

از ایام قدیم تاکنون وجود ریش نشانه مردانگی بوده است و از طرفی داشتن آن‌ها به‌نوعی جنبه زیبایی برای آقایان نیز دارد. آقایان ممکن است به دلایل مختلف مثل ژنتیک، زخم‌ها و یا بیماری‌های ایمنی دچار ریزش و طاسی در ناحیه ریش و سیبیل خود شوند.

بهترین راه‌حل برای آقایانی که از عدم رشد ریش در صورت خود و یا رشد نامنظم ریش‌های خود ناراضی هستند کاشت ریش است. کاشت ریش و سیبیل کم‌هزینه‌ترین و کم عارضه ترین روشی است که افراد می‌توانند آن را انتخاب کنند. در ادامه به بررسی موارد مربوط به کاشت ریش و سیبیل می‌پردازیم.

مشاوره رایگان – با ما در ارتباط باشید

چه کسانی کاندید مناسبی برای کاشت ریش و سیبیل هستند؟

به صورت کلی همه مردانی که می‌خواهند ریش و سیبیل پر پشتی داشته باشند می‌توانند کاشت ریش در کلینیک را انجام دهند. پزشک در جلسه مشاوره صورت شما را بررسی می‌کند و اعلام می‌کند که آیا شما برای پیوند ریش مناسب هستید یا خیر.

به صورت کلی افراد مختلفی کاندید مناسبی برای کاشت ریش و سیبیل هستند. این افراد عبارت‌اند از:

  • آقایانی که سلامت عمومی مطلوبی دارند و از نحوه رشد ریش‌های خود ناراضی هستند.
  • آقایانی که از کم‌پشتی ریش‌های خود ناراضی هستند.
  • آقایانی که دچار طاسی در ناحیه ریش‌های خود شده‌اند.
  • آقایانی که به علت سبک ناسالم زندگی دچار ریزش ریش شده‌اند.
  • آقایانی که به صورت مادرزادی ریش و سیبیل ندارند و یا ریش و سیبیل های آن‌ها به صورت نامنظم رشد کرده است.
کاشت ریش

کاشت ریش چیست و چگونه انجام می‌گیرد؟

عمل زیبایی کاشت ریش که به نام پیوند ریش نیز خوانده می‌شود از جمله عمل‌های زیبایی است که توسط پزشک متخصص در کلینیک و با روش‌های مختلف انجام می‌شود.
در کاشت ریش پزشک از نقاط اهدا کننده مو که پشت سر است، فولیکول‌های مو را برداشت می‌کند و با استفاده از سوزن‌های مخصوص آن را در ناحیه مورد درمان اضافه می‌کند.
کاشت ریش و سیبیل توسط دستگاه‌های مخصوصی انجام می‌شود و هر فردی نمی‌تواند آن را برای بیماران انجام دهد.
ریش هیچ بخیه‌ای به صورت شما اضافه نمی‌کند و در نتیجه شما درد بسیار کمی در این روش خواهید داشت. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که عمل کاشت ریش چند جلسه طول می‌کشد و عمل بسیار سنگینی می‌باشد.
در حالی که این‌طور نیست و این عمل در یک جلسه 2 الی 3 ساعته قابل انجام است. در حین عمل از بی حسی‌های موضعی استفاده می‌شود و این باعث می‌شود تا شما در حین عمل کمترین درد را احساس کنید.
عمل کاشت ریش از جمله عمل‌هایی است که چون به صورت مستقیم با زیبایی شما مرتبط است باید توسط پزشک متخصص انجام گیرد تا فرد دچار مشکل خاصی نشود.

مشاوران ما با شما تماس می‌گیرند.

برای مشاوره و صحبت با کارشناسان ما فرم زیر را پر کنید. ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیریم.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)
Hidden
Hidden
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

هزینه‌های کاشت ریش و سیبیل به چه صورت است؟

حتماً شما هم قبل از انجام انواع عمل‌های زیبایی مثل کاشت ریش و کاشت سیبیل به هزینه‌های آن فکر کرده‌اید. در عمل‌های زیبایی مثل پیوند ریش کیفیت کار باید نسبت به قیمت عمل برای شما در اولویت باشد.
ریش و سیبیل در صورت، در معرض دید است و بسیار مهم است که به بهترین نحو ممکن کاشته شود.
هزینه کاشت ریش و سیبیل به عوامل مختلفی مثل نوع کلینیک انتخابی، نوع پزشک انتخابی، تعداد جلسات و روش کاشت بستگی دارد.
بنابراین نمی‌توان به‌صورت قطعی در مورد هزینه کاشت ریش نظر داد و این هزینه در هر شرایطی و برای هر فردی متفاوت است. از طرفی هزینه دریافتی بابت کاشت ریش ملاک برتر بودن کلینیک و پزشک مورد نظر نیست.
شما باید قبل از بررسی هزینه عمل، کیفیت کلینیک و پزشک انتخابی را بررسی کنید. نحوه محاسبه هزینه کاشت ریش نیز در کلینیک‌های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال بعضی از پزشکان تعداد جلسات را معیار اندازه‌گیری هزینه قرار می‌دهند و بعضی از پزشکان تعداد پیوندها و فولیکول‌های مورد نیاز را بررسی می‌کنند. شما به‌راحتی می‌توانید با بررسی چند کلینیک، به کلینیک مورد نظر خود که هم پزشکان معتبر داشته باشد و هم هزینه مناسبی از شما دریافت کند برسید.

کاشت ریش

نتیجه نهایی کاشت ریش و سیبیل به چه صورت است؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که بعد از اتمام عمل می‌توانند نتایج را به‌وضوح مشاهده کنند و کار کاشت و پیوند ریش به اتمام رسیده است. در حالی که این‌طور نیست و افراد باید تا مدتی بعد از کاشت ریش صبر کنند تا نتایج کم‌کم ظاهر شود.

مراقبت عاملی است که شما باید در این مدت به آن توجه داشته باشید تا نتایج کار موفقیت آمیز باشد. برای رشد ریش‌های تازه کاشته شده، ابتدا باید تعدادی از فولیکول‌های تازه کاشته شده ریزش کند و سپس ریش‌های جدید شروع به رشد نماید. در ریزش ابتدایی افراد نباید نگران شوند و بدانند که این ریزش جزئی از فرآیند کاشت ریش می‌باشد.

حدوداً 3 ماه زمان لازم است تا ریش‌های جدید شما شروع به رشد کند و نتیجه نهایی قابل مشاهده باشد. بعد از 3 ماه شما صاحب ریش‌هایی طبیعی و زیبا خواهید شد و زیبایی را در صورت خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین نباید بعد از کاشت ریش خود برای مشاهده نتایج عجله کنید و لازم است که حتماً به توصیه‌های پزشک خود توجه کنید تا بتوانید زودتر شاهد نتایج نهایی کاشت ریش و سیبیل خود باشید.

جهت مشاهده نمونه قبل و بعد کاشت مو پیج ما را دنبال کنید

کاشت ریش و سیبیل چه عوارض و خطراتی دارد؟

امروزه در کلینیک‌های معتبر سعی می‌شود از روش‌های مدرن و کم‌خطر کاشت ریش و سیبیل استفاده شود تا رضایتمندی مشتری حفظ شود. البته باید توجه داشت که حتی روش‌های مدرن پیوند ریش ممکن است عوارض خفیفی داشته باشد که اگر افراد به‌خوبی از خود مراقبت کنند به‌زودی این عوارض از بین می‌رود و هیچ خطری متوجه فرد نخواهد بود. عوارض احتمالی ممکن است در افراد مختلف شامل موارد زیر باشد.

  • خارش و سوزش جزئی در ناحیه ریش و سیبیل
  • تورم و قرمزی محدود
  • درد در ناحیه صورت و ناحیه بانک مو
  • حساسیت‌های پوستی در بعضی افراد
  • قرمزی و بی‌حس شدن پوست در ناحیه مورد نظر

عوارض ذکر شده برای همه افراد یکسان نیست و بسیار دیده شده است که افرادی که عمل پیوند ریش را انجام داده‌اند و دچار هیچ عارضه‌ای نیز نشده‌اند. به صورت کلی عوارض ذکر شده به صورت محدود هستند و ماندگار نخواهند بود. پزشک نکات مورد نظر را بعد از عمل به شما می‌گوید و اگر به توصیه‌های پزشک خود گوش کنید هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. اگر شما عوارض دیگری غیر از موارد مطرح شده را در بدن و صورت خود مشاهده کردید حتماً با پزشک خود مشورت نمایید.

کاشت ریش

چه مراقبت‌هایی قبل از کاشت ریش و سیبیل لازم است؟

آقایان قبل از انجام کاشت ریش و سیبیل باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشند تا بتوانند عمل خود را به‌خوبی انجام دهند و از آن نتیجه خوبی بگیرند. در واقع بایدها و نبایدهایی است که پزشک نیز آن‌ها را به شما خواهد گفت و حتماً شما باید آن‌ها را رعایت کنید. این نکات عبارت است از:

  • برای برگشت از کلینیک بعد از کاشت برنامه‌ریزی کنید. چرا که نوعی داروی بی حسی و آرام بخش به شما تزریق می‌شود که بهتر است بعد از عمل به‌تنهایی رانندگی نکنید و پیاده راه نروید.
  • موهای سر خود را بلند نگه دارید. دلیل آن نیز این است که پزشک به‌راحتی بتواند از ناحیه بانک مو، فولیکول‌های مو را برداشت کند و هنگام کاشت بر روی صورت شما قابل مشاهده باشد.
  • روزانه 1000 الی 2000 میلی گرم ویتامین C مصرف کنید. بهتر است که این ویتامین C از غذاها و میوه‌ها دریافت شود. همچنین بهتر است که یک هفته قبل از عمل کاشت ریش حدود 50 تا 80 میکروگرم ویتامین K مصرف کنید.
  • قبل از کاشت ریش از داروهای رقیق کننده خون و ویتامین E استفاده نکنید.
  • الکل مصرف نکنید. الکل سیستم دفاعی بدن شما را ضعیف می‌کند و این باعث می‌شود عمل شما به‌خوبی انجام نشود.
  • نوشیدنی‌های کافئین دار مصرف نکنید. این نوشیدنی‌ها خونریزی را افزایش می‌دهد.
  • سیگار نکشید. مصرف سیگار نیز بهتر است که تا چند هفته قبل از انجام عمل ترک شود.
  • بسته به شرایط فیزیکی و بدن شما نیز پزشک ممکن است نکات تکمیلی دیگری را نیز به شما بگوید که لازم است حتماً آن‌ها را انجام دهید. پزشک در جلسه مشاوره همه نکات مورد نیاز را به شما می‌گوید و شما نگرانی خاصی نخواهید داشت.
کاشت ریش

چه مراقبت‌هایی بعد از کاشت ریش و سیبیل لازم است؟

انجام مراقبت‌های بعد از  می‌تواند تأثیر بسیار زیادیکاشت ریش و سیبیل بر کیفیت نتایج نهایی عمل کاشت داشته باشد. اگر مراقبت‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم توسط افراد جدی گرفته نشود ممکن است فولیکول‌های مو آسیب ببیند و قابلیت رشد خود را از دست بدهند. در نتیجه کاشت ریش و سیبیل بی‌تأثیر خواهد بود. مراقبت‌های مورد نظر بعد از کاشت عبارت است از:

  • بعد از کاشت ریش در معرض نور مستقیم و شدید آفتاب قرار نگیرید.
  • بعد از کاشت ریش و سیبیل از انجام ورزش و فعالیت‌های بدنی سنگین خودداری نمایید.
  • بعد از کاشت ریش و سیبیل از داروهای رقیق کننده خون مثل آسپیرین استفاده نکنید.
  • از خوردن مشروبات الکلی و کشیدن سیگار خودداری کنید.
  • از خاراندن و مالیدن ریش‌ها و سیبیل های خود خودداری کنید.
  • در هنگام شستشوی صورت خود دقت کنید که با دست فشار زیادی به ناحیه ریش و سیبیل خود وارد نکنید.
  • از شنا کردن و حمام کردن در وان‌های گرم خودداری کنید. همچنین به سونا و بخار نروید.
  • از قرص‌های ویتامین C و میوه‌ها به اندازه کافی مصرف کنید تا جای زخم‌ها سریعاً بهبود یابد.
  • داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است را به صورت مرتب مصرف کنید.

چطور بهترین مرکز کاشت ریش و سیبیل را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن یک کلینیک معتبر برای انجام کاشت بهتر است که تحقیق کنید. تحقیق از دوستان و آشنایان، جست و جو در وب سایت‌ها و جستجو در شبکه‌های مجازی بهترین روش برای پیدا کردن کلینیک‌های زیبایی هستند. البته باید توجه داشته باشید که بعد از یافتن کلینیک‌ها از معتبر بودن آن‌ها نیز اطمینان پیدا کنید. کلینیک‌هایی که مجوز دارند، از دستگاه‌های مدرن استفاده می‌کنند و پزشکان متخصصی دارند گزینه بسیار خوبی برای انتخاب هستند.

به صورت کلی کاشت ریش یکی از طبیعی‌ترین و بهترین روش‌های درمان ریزش می‌باشد و افراد می‌توانند با یک هزینه مناسب این کار را در کلینیک‌های معتبر انجام دهند. عدم انتخاب صحیح در موقع انتخاب کلینیک برای کاشت می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به افراد بزند. زیبایی صورت بسیار اهمیت دارد و باید حتماً برای پیوند ریش به کلینیک‌های معتبر مراجعه شود. کلینیک زیبایی دکتر محمد جلالیان بهترین کلینیک کاشت مو، ابرو، ریش و سیبیل است که بهترین خدمات را با مناسب‌ترین هزینه در اختیار افراد قرار می‌دهد.

سئوالات متداول شما

افرادی که به دلایل مختلف مانند بیماری‌های هورمونی، ژنتیکی یا آسیب‌دیدگی ریش و سیبیل خود را از دست داده‌اند​1​.

کاشت موی صورت، که اغلب شامل کاشت ریش است، برای افرادی است که ریش یا سیبیل نامنظم یا کم‌پشت دارند یا در برخی نقاط ریش یا سیبیل ندارند​.

مدت زمان بسته به تعداد واحدهای فولیکولی مورد نیاز است. کاشت سیبیل ممکن است به 300 تا 500 واحد نیاز داشته باشد، در حالی که برای ریش کامل بیشتر است​.

به طور کلی، این روش ایمن است اما ممکن است عوارضی مانند کبودی موقت و تورم داشته باشد​.

اکثر بیماران از ظاهر جدید خود راضی هستند. انتخاب کلینیک و جراح مناسب مهم است​.

هزینه‌ها بر اساس تعداد واحدهای فولیکولی و مکان کلینیک متفاوت است. در آمریکا ممکن است تا 6600 یورو و در ترکیه حدود 1500 یورو باشد​.

مشاوره رایگان

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

خوش آمدید !

اگر علاقه‌ مند هستید از جشنواره ها و تخفیفات کلینیک زیبایی دکتر جلالیان مطلع بشید، لطفا ایمیل خود را وارد کنید.​