صفحه اصلی > کاشت مو : عوامل موثر قیمت کاشت مو | سال 2023

عوامل موثر قیمت کاشت مو | سال 2023

قیمت کاشت مو
0
(0)

ریزش موها می‌تواند به ‌صورت ناگهانی و حاد اتفاق بیفتد یا پروسه تدریجی باشد. همچنین ریزش موها ممکن است برگشت‌پذیر باشد. اما زمانی ‌که سن بالاتر می‌رود و ریزش موهای معمولی در افراد ادامه پیدا می‌کند، بدن دیگر قادر به جایگزینی موهای ریخته ‌شده نیست و به‌ تدریج تراکم موهای افراد (به‌خصوص در آقایان) کمتر می‌شود و متأسفانه راهی هم برای توقف آن وجود ندارد.

یکی از بهترین روش‌ها برای حل این مشکل، کاشت مو است. قیمت کاشت مو نیز بسته به عوامل مختلف، متفاوت است. ما در ادامه عوامل مختلفی که بر هزینه نهایی کاشت مو موثر هستند را برای شما توضیح می‌دهیم. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

قیمت کاشت مو چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت پیوند مو به وسیله فاکتورهای مختلفی تخمین زده می‌شود که شما در ادامه این فاکتورها را مشاهده می‌کنید.

  • روش مورد نظر برای انجام کاشت.
  • تجهیزات کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید.
  • میزان ریزش موهای شما
  • تعداد گرفت‌های کاشته ‌شده
  • سن فرد متقاضی برای کاشت مو
  • میزان تخصص و تجربه جراح
  • نوع و ناحیه بانک مو

قیمت کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله میزان رشد موهای شما، تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای پوشش موی سر شما، محل کلینیک کاشت مو، تجهیزات مورد استفاده و تخصص پزشکی مورد نیاز.

به طور کلی، قیمت کاشت مو به دو بخش تقسیم می‌شود: هزینه تعیین تعداد فولیکول‌های مورد نیاز و هزینه انجام کاشت مو. این هزینه بر اساس هر فولیکول تعیین می‌شود و هر کلینیک می‌تواند قیمت خود را اعلام کند.

هزینه انجام کاشت مو نیز بستگی به نوع روش کاشت و تعداد جلسات لازم برای این کار دارد. روش کاشت موهای FUT (Follicular Unit Transplantation) گران‌تر از روش FUE (Follicular Unit Extraction) است.

لازم به ذکر است که برای تعیین دقیق قیمت کاشت مو، بهتر است با مشاوران ما در ارتباط باشید و هزینه‌های مختلف را مقایسه کنید تا بهترین و پسندیده‌ترین گزینه برای خودتان را پیدا کنید.

جهت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید

بررسی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاشت مو

همان‌طور که می‌دانید کاشت مو، یکی از انواع عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود و بیمه‌ها هزینه آن را بر عهده نمی‌گیرند. به‌همین دلیل تمامی افراد پیش ‌از انجام عمل می‌خواهند که از میزان هزینه این عمل جراحی اطلاع داشته باشند. گفتیم عوامل زیادی هزینه کاشت مو را تعیین می‌کنند که ما در ادامه تمام این موارد را به طور دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.

روش انتخابی کاشت مو

قطعا یکی از تعیین‌کننده‌ترین عوامل در تخمین هزینه پیوند مو، تکنیکی است که به کار می‌رود. برای انجام روش‌های مختلف، دستگاه‌ها و تجهیزات مختلفی نیاز است و برای برخی از آن‌ها نیز تجربه بالای متخصص لازم است. به‌عنوان مثال برخی از روش‌ها مانند روش کاشت مو به روش FIT، نیازی به تجهیزات پیشرفته ندارند.

میزان تجربه و تخصص پزشک و تاثیر آن بر قیمت کاشت مو

از مهم‌ترین نکاتی که برای تعیین قیمت کاشت مو باید در نظر داشته باشید، میزان تخصص و مهارت پزشک است. زیرا اگر پزشک انتخابی شما تخصص لازم را نداشته باشد، هرچقدر هم از تجهیزات حرفه‌ای استفاده کند، بازهم نتیجه مطلوبی به دست نمی‌آورد.
از جمله ویژگی‌های یک پزشک خوب می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سابقه درخشان جراح در زمینه پیوند مو و همچنین تعداد بالای مراجعه ‌کنندگان
  • داشتن تیم حرفه‌ای
  • ارائه مشاوره صحیح
  • یک جراح خوب باید با توجه به نوع پوست، سن و شرایط سلامتی شما یک روش مناسب انتخاب کند.
  • تجهیزات کلینیک

شاید برای شما عجیب باشد، اما ممکن است یک پزشک به‌طور هم‌زمان در دو کلینیک کار کند و دو هزینه‌ متفاوت به شما پیشنهاد دهد. این هزینه‌های متفاوت می‌تواند مربوط به تجهیزات متفاوت کلینیک باشد. برخی کلینیک‌ها با دارا بودن تجهیزات و ابزارهای مدرن نه‌ تنها موجب راحتی فرایند پیوند مو برای پرسنل خود می‌شوند، بلکه نتیجه نهایی کاشت مو برای مراجعین هم بهتر است.

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)
Hidden
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تعداد گرفت‌های کاشته‌ شده و میزان طاسی سر

بدیهی است که هرچه وسعت نواحی طاسی در سر بیشتر باشد و گرافت‌ بیشتری نیاز است و همچنین هزینه عمل نیز بیشتر خواهد بود.

بانک مو و تاثیر آن بر قیمت کاشت مو

یکی دیگر از عواملی که بر میزان هزینه‌ کاشت مو تاثیر می‌گذارد، بانک مو است. پزشک پیش ‌از انجام عمل به بررسی دقیق بانک موی شما می‌پردازد و اگر بانک موی شما تراکم خوبی داشته باشد، کار متخصص برای استخراج گرافت‌ها راحت‌تر است و در این زمینه با چالش خاصی مواجه نمی‌شود. 

پس هزینه‌های جراحی نیز کمتر خواهد بود اما اگر بانک موی شما خوب نباشد، جراح با چالش‌های فراوانی مواجه می‌شود تا بتواند با کمترین میزان آسیب گرفت‌ها را بردارد. به‌همین دلیل هزینه‌های مربوط به عمل افزایش می‌یابد.

کاشت مو بعد 2 سال
کاشت مو بعد 2 سال

سن فرد مراجعه ‌کننده

کمترین هزینه پیوند مو برای افراد جوان و میان‌سال است و افرادی که در سنین بالا برای انجام کاشت مو مراجعه می‌کنند، به دلیل نداشتن بانک موی مناسب، باید هزینه بیشتری بپردازند. همچنین افراد سالمند، داروهای تقویت‌ کننده بیشتری نسبت‌ به افراد دیگر نیاز دارند که این ‌موضوع نیز می‌تواند در هزینه نهایی کاشت مو مؤثر باشد.

قیمت کاشت مو در روش‌های مختلف

همان طور که گفتیم هزینه پیوند مو، با توجه به روش‌های مختلفی که جراح به کار می‌گیرد، متفاوت است. ما در ادامه به برخی هزینه‌های تقریبی کاشت مو اشاره می‌کنیم.

توجه داشته باشید که این هزینه‌ها هرسال تغییر می‌کنند. از طرف دیگر همان‌طور که پیش‌تر توضیح دادیم، هزینه نهایی کاشت مو تنها به روش کاشت بستگی نداشته و عوامل دیگری نیز در این امر دخیل هستند. پس برای اطلاع از هزینه دقیق جراحی پیوند مو، می‌توانید با یک کلینیک معتبر تماس بگیرید و هزینه دقیق را از آن‌ها سوال کنید.

  • هزینه پیوند مو به روش FUE: بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان
  • هزینه پیوند مو به روش SFUE و SFUEplus: بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان
  • هزینه پیوند مو به روشFIT MICRO: بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون
  • هزینه پیوند مو با روش میکروگرافت: بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون
  • هزینه پیوند مو با روش ترکیبی و سوپر ترکیبی: بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون
  • قیمت کاشت مو به روش sut:۱۰ تا ۱۳ میلیون
  • پیوند مو با روش DHI: بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون
  • پیوند مو با روش sapphire FUE: بین ۵۰ تا ۶۵ میلیون
  • پیوند مو و روشARTAS : بین 60تا 100 میلیون تومان

جمع‌بندی

ریزش مو یکی از شایع‌ترین مشکلات بین خانم‌ها و آقایان است که امروزه افراد زیادی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. جراحی کاشت مو هم یکی از بهترین روش‌هایی است که برای افرادی که به‌ طور دائمی دچار ریزش مو شده‌اند و ظاهر آن‌ها تغییر کرده، به کار می‌رود.

هزینه جراحی کاشت مو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. ازجمله آن‌ها می‌توانیم به مهارت و تخصص جراح، تجهیزات بیمارستان، سن فرد، روش انتخابی کاشت مو و… اشاره کنیم.
یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که پیش‌از جراحی پیوند مو باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک کلینیک تخصصی و معتبر و مراجعه به یک پزشک ماهر است. کلینیک کاشت مو و ابروی دکتر محمد جلالیان یکی از معروف‌ترین و خوش‌ سابقه‌ترین کلینیک‌هایی است که می‌توانید برای جراحی پیوند مو به آن‌ها مراجعه کنید. برای تعیین دقیق قیمت کاشت مو هم می‌توانید با کلینیک تماس بگیرید و در مورد هزینه‌ها، سؤال کنید.

سئوالات متداول شما 

میانگین هزینه برای روش‌های مختلف کاشت مو به شرح زیر است​: 

  • روش FIT یا FUE: 12 تا 15 میلیون تومان
  • روش FUT: 10 تا 13 میلیون تومان
  • روش SUT: 12 تا 15 میلیون تومان
  • روش ترکیبی FUE+FUT: 12 تا 16 میلیون تومان
  • روش DHI و میکروگرافت: 13 تا 16 میلیون تومان

عواملی مانند تعداد تار موی مورد نیاز، روش کاشت انتخابی، مهارت و تجهیزات کلینیک، و موارد دیگر می‌توانند بر هزینه تاثیر بگذارند.

هیچ تعرفه مشخصی برای پیوند مو وجود ندارد و قیمت‌ها بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌شوند. بنابراین، به دنبال کمترین قیمت بدون توجه به کیفیت کار نباشید.

هزینه کاشت مو ممکن است برای مردان و زنان متفاوت باشد، زیرا شرایط موی سر و نیازهای آنها متفاوت است.

بله، هزینه‌ها در کشورهای مختلف متفاوت است و باید تعرفه‌های پزشکی خاص هر کشور و هزینه‌های سفر را نیز در نظر گرفت که اغلب 10 ها برابر کاشت در ایران است.

مشاوره رایگان

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

خوش آمدید !

اگر علاقه‌ مند هستید از جشنواره ها و تخفیفات کلینیک زیبایی دکتر جلالیان مطلع بشید، لطفا ایمیل خود را وارد کنید.​